wtorek, 7 lutego 2012

Lepiej teraz czy wcześniej ?

Dzisiejsze wiadomości są długie lecz ważne.Jedną z nich postanowiłam obmówić na blogu.Drugą postanowiłam obmówić i na blogu i na msp.Więc jeśli nie będziecie pamiętać ogłoszenia to proszę zajrzeć do mojej biografii.Proszę o przeczytanie całego postu.Jest to dla mnie ważne.Niestety w ogłoszeniach na samej górze(czyli tu gdzie teraz piszę)nie mogę zdradzać co będzie w następnym poście.Przykro mi za utrudnienia i większą ciekawość.






Witajcie moi kochani.
Mam do was pytanie.
Czy wy też czasem wkurzacie się na graczy msp ?
Myślę ,że większość odpowiedzi to tak.Dlaczego ?
Odkąd zaczęło się produkować 10 sekundówki zaczęła się też mniejsza oglądalność normalnych filmów.
Wcześniej na jednym filmie ,gdy miało się 5 lvl było no nie wiem 40 wejść może 50 ?
A teraz jest może 10 -20 wejść.
Wszystko się zmieniło nie na dobre ,lecz na złe.
Gdy ja jeszcze nie grałam to łatwo było zdobyć 3 lvl'e w miesiąc.
Lecz teraz wbicie jednego lvl'a jest nawet można powiedzieć nie możliwe.
Ja osobiście 9 lvl wbiłam w półtora miesiąca.
10 chciałabym wbic w ,krótszym czasie ,lecz skąd mam wiedzieć czy to możliwe.
Mam 9 lvl już 3 dni.
Mój ,,stan fame'' to:227.759/300.000 myślę ,że z tym lvl'em pójdzie mi łatwiej niż z 9.
Bo postanowiłam się wziąć w garść i zacząć ostro pracować nad tym.
Myślę ,że to mi się uda ,bo postanowiłam wbijać ze 4-5 tysięcy fame dziennie.
A 4 tysiące razy 7 =28 tysięcy 28 tysięcy razy 4 tygodnie =122 tysiące .
Więc raczej wystarczy.
A 5 tysięcy razy 7 =35 tysięcy  35 tysięcy razy 4 =140 tysięcy fame.
Czasami zarabiam na dzień 4 tysiące a czasami 5 .
Różnie bywa.
W miesiąc 10 lvl.Myślę ,że nie będzie trudno.
Z 11 tak samo jeśli będę używać mojego sposobu.(TZN.Wymienianie się filmami)
Ale 12 lvl może coś tu pójść nie tak .
Może zdarzyć się ,że będę potrzebowała więcej zarabiać niż 5 tysięcy dziennie.
Może będę musiała zarabiać 10 tysięcy dziennie ,a może 20 tysięcy.
Nigdy nic nie wiadomo.
Lecz zależy to od was ile zarobie i ile lvl'i wbiję na mój rok na msp.
Mniejsza z tym.
Chodzi mi tylko o to ,byście mi pomogli z wszystkimi lvl'ami.
Bo sama mogę nie dać sobie rady.
Z tego postu wynika ,że pomagać sobie na msp trzeba i to jak szybko.
Wynika z tego postu też to ,że dawniej może jakieś 10 miesięcy temu było lepiej ,niż teraz.
Teraz dla niektórych liczą się tylko 10 sek.
Normalnych filmów robi coraz mniej osób.Coraz mniej osób je ogląda.
Więc ludzie ,bądźcie uczciwi.!

Bayy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz