sobota, 31 marca 2012

Długo nie pisałam ,bo nie było o czym ...

Przepraszam ,że przez kilka tygodni nie pisałam ,ale znajdywałam jakieś bardzo ciekawe tematy.Udało mi się naleźć ,który was z pewnością zaciekawi jak i wkurzy.Tak  właściwie to mam z pięć ciekawych rzeczy i napiszę je tu i teraz ; )
Jak również profesjonalizm pisania bloga wskazuje dodam też screeny itd. na różne dowody ; ).


Więc tak od czego zaczne ?Lepiej zaczne od tych trudnych ,nie miłych spraw ._.
Więc tak dziwny temat dziwna rzecz o co chodzi co to jest ?
Nie jaka ancymonka10 napisała na forum wredny post dotyczący FunClub14 !
O to screen tematu (Narazie tytuł wstępny):
(Klik ,aby powiększyć)
Nie no laska się poniżyła ._.
A teraz przejdźmy do jej jeszcze bardziej poniżającego postu ._.
(Klik aby powiększyć)
Jak ona gadała z moderator to ja jestem w związku z Dariuszem !
Moderator może sprawdzić czy jest ktoś hakerem czy nie ,ale napewno nie w taki sposób!
No i ta śmieszna wymówka pt.,,Narazie nie mogli jej zablokować ,bo ma jakąś blokadę na kompie czy cuś''.
To mnie już na maksa rozwaliło !
FunClub14 ostro zareagowała na ten post.
Jestem za nią takie coś ..
To nie w jej stylu ._.
O to jej post rozumiem ,że mogła się wkurzyć jej post mnie nie zaskoczył na jej miejscy też ,bym tak zrobiła:
(Kliknij aby powiększyć )
Więc tak teraz inna sprawa hmm może o nowym wyglądzie na msp !
Nowy wygląd msp wielkanocny :
(klik aby powiększyć)
Ładne tło ,ładny wygląd same polepszenia :D
Zadowole was jeszcze tym ,że dzisiaj robię nowy wygląd bloga !!!





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz