piątek, 2 marca 2012

No wreszcie :D

Dzisiaj wbiłam 10 lvl!!!
Wreszcie .
Z tej okazji postanowiłam zrobić koneQ :)
Co trzeba zrobić ,by brać w nim udział:
1.Wchodzisz do mojego pokoju.
2.Klikasz na ,,filmy'' i oglądasz jeden film przez siebie wybrany.(Muszę zarobić na nagrody)
3.Piszesz mi na meil'a ,że skończyłaś/skończyłaś oglądać film.
4.Ja ci po pewnym czasie odpisuje .
O co w nim chodzi ?:
1.W konku chodzi o to ,by zrobić jak najlepszy Artbook reklamy FRUGO.
Tego słynnego napoju(najmodniejszego w ty roku ).
Można wykorzystać wszystko tzn. Meble,dodatki,fajne teksty itd.
Co jest zabronione i za co eliminuje ?
1.PODLIZYWANIE się mi :)
2.Mówienie kłamstw odnośnie innego uczestnika konkursu np.,,Wiesz ,że ta osoba mówiła ,że jestes głupia ?''
Itd.
Nagrody:
1 miejsce.-4 prezenty z listy ;)
2 miejsce-2 prezenty z listy ;)
3 miejsce-oglądnięcie 10 filmów (zarobisz na tym 250 sc oraz 2 tysiące fame)+2 grafki :)(Zarobisz  razem 200 fame czyli tak jakby jakiś 20 lvl ,by ci dał grafa)+love it pokoju(1 fame) oraz 15 artbook's .

Pamiętajcie o meilu.


Ja lecę papa kochani;**
Powodzenia narazie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz