niedziela, 29 stycznia 2012

Czyżby to była wojna ?!

Hayy
Dzisiaj weszłam naq mój ulubiony blog od Star i poli.
Star napisała długą notkę o Zuzce.
I bardzo dobrze.
Byłamm fanką Zuzki aż do tamtego miesiąca.
Ale ,gdy dowiedziałam się o tych wszystkich postach i rozmowach na privie.
No poprostu mowy mi odebrało.
Teraz wiem ,że byłam głupia.
Byłam obojętna do Star ,a zaufana do Zuzy.
Zuzka może o tym nie wiedzieć ,ale przeprowadziłam z nią wywiad wtedy ją bardzo polubiłam.
Zaprosiłam ją do znaj.
Byłam po Jej stronie , a Ona okazała się taka zła!
Selcia023 jeśli uważasz ,że ona jest przyjaciółką to się mylisz.
Selcia wywaliłaś mnie dlatego ,że jestem po stronie Star.
Widać ,że wolisz być uległa komuś kto jest negatywny, niż komuś kto pomaga.
Zuza to oszustka i to wprowadziła w życie msp wojnę.

Bayyyy.:*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz